Svet-Stranek.cz
Nezávazné úvahy na téma antigravitace a gravitace
ANTIGRAVITACE

diskuze:Nezávazné úvahy na téma antigravitace a gravitace

diskuze

Jak vzniká gravitace?
Jak definovat antigravitaci?
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
18. února 2011 v 07:56
TRICode dolphine 9
opět to nesežral celé a něco ukradl
18. února 2011 v 07:52
TRICode dolphine 9
K těm hmotnostem. Kilogramový setrvačník bez ohledu na rychlost kterou se otáčí váží stále jeden kilogram. Při otáčkách mimo naše možnosti se nejspíš opravdu překlopí na soustřednou a mělo by to i svou logiku. přece tu energii co už v sobě má nevyhodí na destrukci roztrhání se. Dokonce by mohl být při rotaci lehčí, díky odevzdávání části odstředivé energie okolí, ale to by se muselo zvážit poctivě a ve vakuové komoře. Tohle je jen předpoklad a nelze s ním pracovat jako s použitelnou informací, nicméně i kdyby tam byla měřitelná odchylka nebude očividně zmiňovaná odchylka vykazovat využitelné hodnoty takže to lze zařadit spíše do součtu ztrát na zařízení. Energie v čase vložená k dosažení mezních otáček je vždy větší než energie kterou můžemez této rotující hmotnosti získat zpět. Jediný způsob jak se dostat k této energii okamžitě je nechat rotor roztrhnout a získáte tak v nejlepším případě pouze dvě nezávislé poloviny vzdalující se od sebe rychlostí úměrnou kinetické energii do nich vložené.
Hmotnost která chce trhat je odstředivá ale je opět úměrná materiálu a hmotnosti rotoru.
Plastové CD se také roztrhá ale vzhledem k jeho nízké vlastní hmotnosti je problém docílit nárůstu hmotnosti a tudíž se tak stane až při mnohem vyšší rychlosti než u tělesa stejně velkého ale vyšší vlastní hmotností. Jenže toto jsou neproduktivní odbočky o vlastnostech materiálů. Až roztočíte tak snadno jak říkáte nějaký setrvačník a pak z něj budete odčerpávat přebytečnou narostlou hmotnost - tak můžete Klausovi a jiným propagátorům jádra říct aby šli ty Temelíny vypnout a táhli odkud přišli. Setrvačník - ss_Elektromotor_dynamo - Baterie - Měřící přístroje A\V - Změř kolik ampér voltů vložíš k dosažení otáček, odpoj a do zátěže změř kolik získáš zpátky. Naučíš se zákon o zachování energie a počítat ztráty. Nárůst hmotnosti je sice dosažitelný ale i kdyby se roztrhly a předaly po roztržení energii do lineární nikoli cirkulační opět nezískáš víc. Na ose ho máš "DOMA" a pod kontrolou, m
18. února 2011 v 07:44
TRICode dolphine 9
K těm hmotnostem. Kilogramový setrvačník bez ohledu na rychlost kterou se otáčí váží stále jeden kilogram. Při otáčkách mimo

naše možnosti se nejspíš opravdu překlopí na soustřednou a mělo by to i svou logiku. přece tu energii co už v sobě má

nevyhodí na destrukci roztrhání se. Dokonce by mohl být při rotaci lehčí, díky odevzdávání části odstředivé energie okolí,

ale to by se muselo zvážit poctivě a ve vakuové komoře. Tohle je jen předpoklad a nelze s ním pracovat jako s použitelnou

informací, nicméně i kdyby tam byla měřitelná odchylka nebude očividně zmiňovaná odchylka vykazovat využitelné hodnoty takže

to lze zařadit spíše do součtu ztrát na zařízení.
Energie v čase vložená k dosažení mezních otáček je vždy větší než energie kterou můžeme z této rotující hmotnosti získat

zpět. Jediný způsob jak se dostat k této energii okamžitě je nechat rotor roztrhnout a získáte tak v nejlepším případě pouze

dvě nezávislé poloviny vzdalující se od sebe rychlostí úměrnou kinetické energii do nich vložené.
Hmotnost která chce trhat je odstředivá ale je opět úměrná materiálu a hmotnosti rotoru.
Plastové CD se také roztrhá ale vzhledem k jeho nízké vlastní hmotnosti je problém docílit nárůstu hmotnosti a tudíž se tak

stane až při mnohem vyšší rychlosti než u tělesa stejně velkého ale vyšší vlastní hmotností. Jenže toto jsou neproduktivní

odbočky o vlastnostech materiálů. Až roztočíte tak snadno jak říkáte nějaký setrvačník a pak z něj budete odčerpávat

přebytečnou narostlou hmotnost - tak můžete Klausovi a jiným propagátorům jádra říct aby šli ty Temelíny vypnout a táhli

odkud přišli.

Setrvačník - ss_Elektromotor_dynamo - Baterie - Měřící přístroje A\V - Změř kolik ampér voltů vložíš k dosažení otáček, odpoj

a do zátěže změř kolik získáš zpátky. Naučíš se zákon o zachování energie a počítat ztráty. Nárůst hmotnosti je sice

dosažitelný ale i kdyby se roztrhly a předaly po roztržení energii do lineární nikoli cirkulační opě
17. února 2011 v 21:13
TRICode dolphine 9
Vakuum jsem ani nezmiňoval, považuji za samozřejmé, konstrukční tření na obvodu při vyšších obvodových rychlostech o samotný vzduch je samozřejmě ztráta, nestavíme žádné bezlopatkové vrtule ale odstředivé převodníky mechanickou cestou. Magnety jsou k ničemu vůbec se s nimi nemusíte zabývat ale klidně si u nich zůstaňte, třeba dojdete k poznatkům ke kterým já nedojdu. Většina toho co můžete vidět na internetu jsou jen různé mutace dílčích zahlédnutých a lákajících řešení. Je nutné se oprostit a vidět věci v mnoha různých či jiných kontextech, eliminovat mutace, a najít osekané základní vztahy a nestavět paláce na písku.

Albert Einstein vám vzkazuje že správná řešení jsou elegantně jednoduchá a i debilovi na první pohled jasná a nepotřebují berličky že tady teda přišroubujeme tohle a .t.d. Fungují tak jak mají a to ze své podstaty jsou li pochopena správně a neobsahují žádné záludné komplikace.
Je li myšlenka technického řešení správná funguje i nedokonalý model. K magnetismu či elektromagnetismu vám pouze doporučím "uvědomit si" na jakou vzdálenost jsou efektivně schopny vyzařovat, a pohybem v prostoru získáte více z mědi než jakkoliv jinak. Magnety jsou u vysokorychlostních zařízení vhodné do převodovky aby při poruše nedošlo díky pevným propojením ke kompletní mechanické destrukci zařízení.
Až vám bude fungovat co má fungovat pak to poplácejte pomocnými magnety kde chcete
a pokud jste na plotnu HD plácnul magnety které mají svou pevně vloženou sílu tak ta se rotací ani odstředivou silou nijak nezmění takže se pohybujete na rozhraní vytváření podmínek pro levitaci. I kdyby pevný obvod byl ze záporných -Protože kladné by se přitahovaly- a na "řetízkáči" opět záporné, tak aby se odpuzovaly, tak v těsné blízkosti stále musíte překonávat okraje magnetických polí což snižuje účinnost a klade pouze vyšší nároky na vstup energie.
Myslím tím pochopitelně že Okraje s odpuzující silou mají jakoby bezdotykově nadnášet plochu nad nimi kde v dráze jejich výskytu
17. února 2011 v 20:52
PetrPan
Také označení motor a pohon, si v tomto pojetí nejsou rovni.
17. února 2011 v 20:50
PetrPan
odstředivá kinetická síla neodpovídá jako jediná síle vložené. Teleso o hmotnosti 1kg, otáčející se kolem osy ve vzdálenosti 1m rychlostí 100 ot/s. vyprodukuje 10.000 krat větsí hmotnost než samo váží. Ukažte my efektivnější spůsob kumulace síly, při minimálním příkonu.
17. února 2011 v 20:13
TRICode dolphine 9
PS: SEARL generator je kombinací motoru čerpadla a převodníku, zatím co vaše úvahy nemají s motorem nic společného, jde pouze o převodník hmotnosti jiným směrem který nemá až na kumulaci odstředivé hmotnosti která pouze odpovídá energii vložené takže nikdy nic čerpat nebude můžete leda odečítat ztráty na zařízení a neschopnost této aplikace přenést odstředivou energii do pravého úhlu tedy přesměrovat ji souběžně s osou hlavního motoru znamená jediné - %nižší efektivitu než předpokládáte V nejlepším dělícím poměru je účinnost nižší než50% a navíc jste na samé hranici. Taky jsem se spoléhal na nárůst odstředivé hmotnosti a očekával že tudy vede cesta k navyšování efektivity, tedy účinnosti. Postavte si prosím funkční prototyp, jinak se nepohnete z místa a budete se nadále oddávat patentovému snění. Zveřejnit funkční aplikaci mohu klidně okamžitě a jestli se dostanete díky schopnostem své šedé kůry mozkové dál tak časem přejdete od gravitačního vztlaku ke gravitačnímu tahu.
Odmítám být konkrétnější, pracuji a posouvám stále dál.
www.searl efect.com
Hodně úspěchů a méně patentované naivity.
...9
17. února 2011 v 20:13
PetrPan
Mnoho detailu jsem vubec nezmínil a nekolik informací my ještě chybí. Například co se děje s magnetickou silou při takovém urychlení ve vakuu. Zda se bude zvyšovat pouze síla odstředivá a zda se při rychlosti blížící se rychlosti světla nezačne kolotoč zmenšovat, jak tvrdí Enstein. Všechny tyto informace budou asi řešitelné až při testech.
praktickou skoušku již mam za sebou, odnesl to stary HDD a neodimové magnety. Patentovat jsem nechal jen převodník jelikož bez nej to nebude funkční ať se najde jakékoliv řešení pro urychleni a přenos.
Škoda toho textu, těším se na každou myšlenku.
17. února 2011 v 19:43
TRICode dolphine 9
Sice to může být náhoda ale od místa kde jsem začal uvádět konkrétní technologický postup tento postup chybí jako kdyby ho někdo ukradl a pak nemá být člověk v této neokryptofašistické ekonomistiké diktatuře paranoidní. Ekonomismus schovávající se za demokracii je ještě větší zlo než fašismus a komunismus dohromady a to jsem vynechal Mojžíše a starý zákon.
Za ztracené informace - jste na správné cestě jen visíte na dílčím mechanismu ve kterém chcete vidět finální celek. Pracujete ve skutečnosti pouze s hmotností v pohybu a špatně nakloněnou rovinou ale nemáte zdaleka přehled o klíčových pevných bodech konstrukce a
ani si zatím neuvědomujete kam působí ostatní síly. Tech. ve zkratce Skateboard, Kolmo upevnit Vok pánev či Jiné vhodné se stěnami do otevřeného kornoutu, osa horizontálně, ve stejné ose osa ruč. vrtačky , připevnit k desce s pánví rotorem v inkriminovaném bodě, do sklíčidla upnout zátěž a vyladit pracovní bod. Odevzdaná odstředivá energie musí podle vašich úvah pohybovat ve směru gravitaci uhýbající pánve včetně všech pevně spojených dílů. Z předchozího: Kdybych patentoval každou dílčí úvahu tak má patentový 3x větší kartotéku. Jste pouze u dílčího mechanismu a račte si před patentováním ověřit své úvahy na funkčních modelech. Nenamáhal bych se ztrácet čas psaním úvah, od toho je hlava, píši zásadně fakta ne dojmy.
...9
17. února 2011 v 19:15
TRICode dolphine 9
Předchozí článek byl 3x delší a po odeslání skončil u a a a samozřejmě chybí
i signatura ...9 . Znovu to psát nebudu, nesmyslný nefungující internet který dělá co nemá,
ani nenechá kopii někde v mezipaměti už mě dál S... nebude. Popsal jsem Vám kompletní fyzický model vašeho mého zařízení postavitelný z dostupného do dvou HODIN práce.
Nevím kam zmizely dvě třetiny a to těch nejpodstatnějších informací ale s internetem asi také brzo skončím. Nepotřebuji být pořád N..... že odměnou za pozitivní snahu je destrukce.
Asi to dopadne tak že zveřejním funkční gravitační převodník a pak se tady všichni vyvraždíme. Končím s internetem ...9
17. února 2011 v 19:01
TRICode dolphine 9
Vzhledem ke stále přetrvávající nedůvěře v současné stádium vývoje světa - stabilita - nevymahatelnost práva pro tzv. obyčejného občana a vzhledem k veřejnosti média - internetu -
jistě chápete proč, dokud k tomu nebudu mít důvod, nechci zveřejňovat detaily. Přesto Vám v rámci možností naznačím některé klíčové poznatky. Když si představím , při své nedůvěře že nějakému úředníku patentového úřadu předám kompletní dokumentaci a pak nevím co se s těmito informacemi děje, kdo k nim má přístup a.t.d. , tak se spoléhám spíš na to že že tuto technologii raději zveřejním prostřednictvím internetu s tím že ji dávám bezlicenčně k užívání všem lidem a na nich či vládách pak bude totéž - budou muset nacházet regulační mechanismy proti zneužití. Bohužel jsme ve fázi kdy by se na tuto technologii velice ochotně pověsil automobilový průmysl a ve své bezbřehé tuposti a chamtivosti by místo palivových článků které jsou momentálně nejschůdnější cestou k efektivní realizaci, by klidně používal k pohonu motory závislé na ropě, což si nepřeji a neznám způsob jak tomu zabránit.

Musíte prosím pochopit že antigravitační motor není ve skutečnosti "motor". Searlův generátor
pokud skutečně funguje je kombinací motoru a čerpadla - převodníku "volné energie" - a pokud je sekundárním efektem antigravitace, pak je to zatím nejkomplexnější základna a technologický klíčový bod pro další rozvoj. Váš řetízkový kolotoč jsem jako koncepci opustil již asi před 12 lety. Eliminoval jsem všechny potenciální nedostatky a mezi tím pochopil že tyto úvahy jsou jen začátkem cesty nikoli konečným řešením. Snaha odvést část odstředivé energie jiným směrem je správná, ale jedná se o vidění dílčího mechanismu a nejprimitivnější prvoplánovou vizi aby se měl badatel vůbec o co opřít. Zavěšené hmotnosti nedovolíme dostoupit do jejího bodu určení a ona nám na vložené překážce odevzdá část odstředivé energie jiným směrem. Takže stačí vzít Vokovu pánev, nejlépe lehkou hliníkovou, otočit jí dnem vzhůru a a
15. února 2011 v 19:23
Petr Pan
Základní princip tohoto pohonu jsem nechal patentovat právě pro to aby nebyl využíván pro zbrojení. Pokud bude někdo tuto technologii využít, musí zaručit její bezpečnost. Nebude prodána jedné firmě a nebude nikdy k využití jen pro jednu stranu. Bude dostupná každému, kdo zaručí její bezpečné používání.
Jen díky patentování je možné toto regulovat. Nicméně je jasné že spousta mocipánů začne tuto technologii využívat bez svolení. Myslím si ale že většina světa si na to vytvoří pravidla a donutí tyto odpadlíky k poslušnosti.
15. února 2011 v 19:12
Petr Pan
Lidstvo je připravené na všechno. Pouze moci páni a nadnárodní energetické aglomerace se budou muset smířit s tím, že energie není nic co by bylo tak drahé a složitě dostupné. Všude kolem nás je energií dostatek, vesmír je plný energie. Energie není možné vyčerpat, pouze mění svoji podobu a takzvané obnovitelné zdroje, je pouze využití a proměna dostupného zdroje energie na energii, kterou momentálně potřebujeme. My jsme si jako nosič energie vybraly elektřinu a snažíme se dostupnou energii měnit na tu kterou nejvíce používáme. Nicméně je mnoho druhů energie a mnoho způsobů jejího využití a uchovávání. Naše tělo využívá jako energii cukr, naše auta naftu, benzín, plyn. Naše elektrárny, fosilní paliva, atom, fotočlánky. Naši předci dřevo, uhlí a vodu.
Tento antigravitační pohon bude využívat jen další možnost, kterou nám již neposkytuje matička země, ale zákony vesmíru.
Tímto se pouze posunou hranice našich možností. Je jasné že tyto možnosti budou lákat k zneužití a přinesou mnoho utrpení.
Milióny lidí přijde o práci, nebudou potřeba silnice, auta, letadla, nádraží, letiště, elektrárny, ropa, atd. Ale milióny lidí najdou nové uplatnění v úplně nových oborech.
Přestane se válčit o ropu a nerostné bohatství, nastane nové přehodnocení priorit. Člověk začne kolonizovat galaxii a tím naše civilizace pokročí k novému třídě.
Bude tolik nového že už nás konečně začne zase zajímat náš život a ne životy nastrčených rádoby celebrit a hvězd.
15. února 2011 v 08:18
TRICode dolphine 9
PS Pomocí magnetů žádným srážkám nezabráníte a pokud jde o stabilitu v daném místě tak to u funkčního stroje to není žádný problém a zvyšováním výkonu úměrně vzrůstá i fixace v matrici neboli v prostředí. Vzhledem k tomu že lze dosahovat výkonů překonávající gravitaci planety a jetě být nositelem přidané hmotnosti-zátěže, je očividné že se jedná o technologii předurčenou jak pro základní pohon tak i pro manévrování objekty ve volném vesmíru.
Přihlédneme-li k zákonu akce a reakce pak lze dosáhnout i při čistě "gravitačním" pohonu
velmi vysokého nárůstu plynulého zrychlení až do omezení daná použitou konstrukcí, celkovou hmotností lodi a jejím koeficientem tření o kosmický prostor.

Při správné konstrukci je ovládání i stabilita naprosto bezpečné a spolehlivé.
Pokud chcete nadále setrvávat u magnetů, dejte je do převodového ústrojí, veškeré elektromagnetické doplňky jsou sekundární a nemají vliv na princip a funkčnost základního provedení. Nejsou tedy primárně nutné. Pohon také nemusí být nutně elektrického původu, byť je zřejmě nejvhodnější.
...9
15. února 2011 v 07:35
TRICode dolphine 9
Přemýšlejte prosím také nad dopady v případě zneužití, dnešní svět není zdaleka připraven na masové použití této technologie. Jak je úžasná, tak je zneužitelná. Lidstvo ještě nedosahuje morálních kvalit nutných ke zveřejnění této technologie. Stejně tak by neměla podléhat žádným licencím a měl by ji mít možnost využívat k mírovým účelům každý. I patentování považuji za riziko úniku informací. Současné společnosti nevěřím, stejně jako právníkům a.t.d.
...9
13. února 2011 v 21:53
Díl I. 13.2.11 Vytvoření antigravitačního pohonu.
Pokusím se zde vyslovit několik myšlenek a s použitím již dostupných technologií a prokazatelných znalostí a faktů, zkonstruovat antigravitační pohon.

Podle Dr. Franklina Felbera ten svým výzkume prokázal že pokud se hmota pohybuje rychlostí větší než 57,7 % rychlosti světla, pak přestane gravitačně přitahovat okolní hmotu a právě naopak, začne ji ve směru pohybu, a také proti němu gravitačně odpuzovat. Čím rychlejší pohyb bude, tím větší bude gravitační repulze. Tuto skutečnost oznámil na Mezinárodní fórum kosmických technologií a aplikací v americkém městě Albuquerque. S odvoláním na Einsteinovy rovnice gravitace , které nebyly nikdy explicitně řešeny pro hmotu pohybující se relativistickými rychlostmi – tedy rychlostmi blízkými rychlosti světla.

1.
Nejprve musíme urychlit hmotu na 57,7% rychlosti světla. Rychlost světla je 299 792 458 metrů za sekundu (1 079 252 848,8 km/h), hmota by tudíž měla dosáhnout rychlosti 172 980 249 m/s. Abychom dosáhli této rychlosti a přitom měli kontrolu nad pohybující se hmotou, budeme muset směr pohybu hmoty kontrolovat, nejlépe nechat ji kroužit po obvodu kružnice.
Zavěsíme tedy hmotu na střed a necháme kroužit od středu v určité vzdálenosti.

2.
Při kroužení nám začne působit odstředivá síla F1, aby se tato síla, která by jistě deformovala rotor, eliminovala. Zavěsíme naproti ve stejné vzdálenosti stejně vážící těleso, které při rotaci bude působit na opačným směrem odstředivou silou F2. Síly F1 a F2 se tím vyrovnají.

3.
Požadované rychlosti lze dosáhnout vysokým počtem otáček, nebo větší vzdálenosti tělesa od středu rotace. S přihlédnutím na konstrukční možnosti lidstva vytvoříme vzdálenost od středu 1000m při této vzdálenosti od středu se budou tělesa pohybovat po kružnici o velikosti (o = 2  π  r = π  d) 6280m to znamená, že pro dosažení rychlost 172 980 249 m/s bude počet otáček 27 545 ot/s. Myslím že takového rozpětí a otáček by bylo už v dnešní době možné konstrukčně dosáhnout.
13. února 2011 v 21:52
Díl II. 13.2.11 Vytvoření antigravitačního pohonu.
1.
Dejme tomu že jsme dosáhly toho že tělesa na konci naší pomyslné centrifugy se pohybují tíženou rychlostí, a že tudíž již nepodléhají gravitaci. Kinetická energie takto urychlené hmoty bude strašlivá, ale působí jen do strany a pro pohon je tudíž neupotřebitelná. Jak donutit tuto sílu působit proti gravitaci a to směrem vzhůru?

2.
Již delší dobu jsem se tímto problémem zaobíral. Našel jsem překvapivě jednoduché řešení a nazval jej, převod odstředivé síly na výtlačnou, raději jsem si to nechal i patentově chránit.
Pokud zavěsíme dvě stejně těžká tělesa na jednu osu rotoru, ve stejné vzdálenosti a roztočíme, začne se uhel který s osou rotoru svírají zvětšovat, dokud nedosáhnou úhlu 90°. Pro zjednodušení si představte řetízkový kolotoč z poutí. Sedačky s lidičkami se po zpuštění začnou odklánět od středu rotace a všichni s pocitem šimrání v žaludku zažívají působení odstředivé síly, na vlastní kůži. Tato síla která zvedá sedátka směrem vzhůru je pořád síla odstředivá, ale díky volnému zavěšení usměrněná tak, že působí proti směru gravitace.

Pokud vytvoříme nad rotorem kolmou stěnu, která nedovolí rotujícím tělesům dosáhnout úhlu 90°, bude veškerá tato odstředivá síla vedena směrem proti této překážce a bude zachován její kolmý směr.
13. února 2011 v 21:52
Díl III. 13.2.11 Vytvoření antigravitačního pohonu
Máme tedy rotující tělesa nepodléhající gravitaci, jejichž kinetická energie směřuje proti gravitační sile země. Teď musíme eliminovat, tření a odrušit hluk.
Celý náš kolotoč, uzavřeme, abychom zachovaly sklon zábrany, která nutí rotující tělesa držet se pod menším úhlem, než je 90° vytvoříme obal, kolem celého zařízení a tvarově bude zřejmě nápadně připomínat UFO. Z vnitřku této soustavy, odstraníme vzduch a vytvoříme uvnitř vákum. Tím odstraníme tření tělesa o vzduch a hluk, jelikož zvuk se ve vákuu nešíří. Abychom zamezily tření mezi rotujícími tělesi a šikminou nad rotorem, použijeme magnety. Pohybující tělesa budou magnety, stejné polarity o síle, který převýší hmotnost celé soustavy. Šikmina nad rotorem bude opatřena magnety stejné polarity, jejichž síla bude regulována a bude se zvyšovat z počtem otáček a velikostí odstředivé síly, působící proti ní. Tím že se magnety stejné polarity odpuzují, nedojde k setkání a tření plochy rotujících těles a šikminy nad rotorem a přitom se zachová převod odstředivé síly na vztlačnou.
13. února 2011 v 21:51
Díl IV. 13.2.11 Vytvoření antigravitačního pohonu.
Naše planeta má obvod 40 075 004 km. Pokud to přepočítám na ot/s. tak se tu my lidičky točíme rychlostí 463 831 m/s. Podle mne se tato rychlosti budou sčítat, a proto naše rotující tělesa se možná začnou antigravitačně projevovat mnohem dříve, při menších otáčkách, nebo při menší vzdálenosti rotujících těles od středu.

Pokud by vše fungovalo, tak jak předpokládám, bude tento pohon nehlučný, k rotaci těles se bude využívat pulzního motoru, který bude pouze u soustavy magnetů měnit plus a mínus a tím roztočí rotor.
Při dnešním kmitočtu 3-4 GHz, procesoru by to neměl být problém. Pohon sám o sobě bude moci ohýbat čas a stane se také nástrojem pro neviditelnost a cestování v čase. Jeho rychlost se může blížit rychlosti světla. Člověk v tomto stroji nebude pociťovat zrychlení a nebude podléhat přetížení, jelikož na něho nebude již působit gravitační síla. Člověk v tomto stroji nebude stárnout, jelikož bude podléhat jiné časoprostorové ose a bude tudíž možné cestovat, nejen po naší planetě, ale po celé galaxii. Odstředivá a gravitační síla totiž funguje v celém vesmíru. Polaritu magnetů lze měnit, s použitím minimálního množství energie, a tudíž při dosažení otáček a odpoutání se od gravitace, bude k chodu zapotřebí minimum energie a naopak tento pohon může energii sám vytvářet. Pokud budou všechny stroje mýt stejnou polaritu rotujících magnetů, budou se navzájem odpuzovat a nebude tudíž možné aby se srazily. Zakřivení časoprostoru kolem tohoto tělesa se bude regulovat otáčkami rotoru a pohyb vpřed a vzad, bude možný pouhým vyosením osy rotace. V podstatě asi největší problém bude udržet stroj na jednom místě.
8. února 2011 v 04:26
Co bylo dřív? Vejce nebo slepice?
Grandiózní novinka od NOKIE.
Bezdrátové dobíjení mobilů z okolních vysílačů
Nokia pracuje na technologii bezdrátového dobíjení mobilních telefonů z okolního elektromagnetického záření, které nás všudypřítomně obklopuje (Wi-Fi, GSM základnové stanice, TV vysílače, atd.). Současný prototyp generuje 3 - 5 mW, cílem je však dosáhnout 50 mW, což už by bylo dostatečné množství energie na pomalé dobíjení baterie (v době, kdy je mobil v úsporném režimu). Nejsložitější na vývoj je širokopásmový přijímač schopný pracovat v pásmu 500 MHz - 10 GHz. Pokud se podaří cíle dosáhnout, znamenalo by to revoluci pro všechna mobilní zařízení.

Vis. Teslův automobil poháněný éterem, článek http://news.branyvnimani.cz/index.php?article_id=8 575

Vidíte to co já?
<< na začátek | < předchozí   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |   další > | na konec >>